[Fanda] Poděkování.

Satler.Lukas@seznam.cz satler.lukas na seznam.cz
Pondělí Listopad 9 13:53:54 CET 2009

Tak ať vám ty maily fungují v pořádku.
A ať už s tím nemáte trable.
S pozdravem Lukáš Satler.
----- Original Message -----
From: "Martina Ribárová" <ribarova na quick.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, November 09, 2009 1:32 PM
Subject: [Fanda] Poděkování.

Zdravím na Fandovi,

všem chci moc poděkovat zarady a pomoc, ale už to funguje. Ještě dopoledne
jsem otevřela poštu a stále to nešlo. Tak jsem na rady některých zkusila to
mail.chello.cz a odškrtnout to serverpožaduje ověření, ponechala jsem jen to
zapamatovat heslo. A tu heslo sice nevyskočilo, ale zase bylo, že při
zpracovávání požadovaných úkolů došlo k několika chybám. Tak jsem vrátila
zpátky to smtp.quick.cz a o chvíli později jsem zjistila, že už to jde. Tak
měli zřejmě chybu na serveru. Tak věřím, že tento mail už do Fandy dojde v
pořádku. Ještě jednou všem moc děkuji, vážím si všech Vašich rad, nápadů a
ochoty pomoci. Zdravím a přeji příjemný začátek pracovníhotýdne. Martina
Ribárová.