[Fanda] Poděkování.

Martina Ribárová ribarova na quick.cz
Pondělí Listopad 9 13:32:53 CET 2009

Zdravím na Fandovi,

všem chci moc poděkovat zarady a pomoc, ale už to funguje. Ještě dopoledne jsem otevřela poštu a stále to nešlo. Tak jsem na rady některých zkusila to mail.chello.cz a odškrtnout to serverpožaduje ověření, ponechala jsem jen to zapamatovat heslo. A tu heslo sice nevyskočilo, ale zase bylo, že při zpracovávání požadovaných úkolů došlo k několika chybám. Tak jsem vrátila zpátky to smtp.quick.cz a o chvíli později jsem zjistila, že už to jde. Tak měli zřejmě chybu na serveru. Tak věřím, že tento mail už do Fandy dojde v pořádku. Ještě jednou všem moc děkuji, vážím si všech Vašich rad, nápadů a ochoty pomoci. Zdravím a přeji příjemný začátek pracovníhotýdne. Martina Ribárová.