[Fanda] preposielam imeil za kamarátku ktorá je tu na konferencii

Frantisek Dolezal dolezal na braillnet.cz
Neděle Listopad 8 21:40:09 CET 2009

Zdravim.
Taky jsem měl problém s odesíláním pošty v autluku.
Všechno chodilo normálně, nainstaloval jsem si na radu
kamaráda nějaký program spam filterna odstraňování spamů.
Přesné jméno si už nepamatuji. Přitom jsem měl avg.
Nic se nedělo, asi po třech měsících mi nešla odesílat
pošta a stále se mi objevovalo: zadat jméno a heslo.
Po zadání se to objevilo znovu. Po rozhovoru s
p. Jungmannem jsem program na spamy odinstaloval
a mám pokoj. Asi se  s avg praly.
Doležal

Zdravím na konferenci.
Úplně stejný problém, jako paní Ribárová, mám občas i já.
Mám tu bez drátové připojení k internetu a většinou se mi problém
vyskytuje
např po vypnutí a opětovném zapnutí elektřiny, např při jednom vypnutí
opětovném zapnutí proudu mně nešel internet tři dny a po té se bez
problémů
rozběhl.
Když je taky např horší počasí, tak mám tento problém taky, vždycky se
ale
po určité době net znovu rozběhne, takže jsem zatím nikoho ohledně
internetu
shánět nemusel.
Mějte se pěkně.
Radek.