[Fanda] win 7

Lubos Pintes lubos.pintes na orangemail.sk
Neděle Listopad 8 21:20:10 CET 2009

Dobrý večer,
Nie som síce odborník na hardware, ale že by nestíhal? A pritom stíha na
posraných netbookoch s atomom? Žeby atom bol lepší ako 1,6 GHz celeron
m? Alebo nebodaj win 7 nebehá na netbookoch napriek "propagande"? :-) Ja
som ten rozbehnutý systém nechal bežať, či skôr stáť :-) asi 40 minút a
on úplne nič nerobil, ani sa nezohrieval čo by som očakával keby
nestíhal hardware.
Neviem ale ako sa toto prejavuje, keby to bol naozaj problém, takže len
tak nahlas uvažujem.
Nahodil som ešte raz nedávno čerstvú inštaláciu a začalo to už vtedy po
poslednom kroku keď sa objavila správa "systém windows dokončuje
nastavení". To by za normálnych okolností už nabehol? No zrejme asi áno
lebo tuším sa po dosť dlhom čase objavila plocha.