[Fanda] preposielam imeil za kamarátku ktorá je tu na konferencii

zuzana filipova zuzafi na gmail.com
Neděle Listopad 8 18:25:50 CET 2009

Vážení zdravím na Fandovi a mockrát díky za tolikmailů a ohlasů a rad, že se
mi snažíte pomoci. Ale jde tu o toto. Že sice mám internet od UPC, ale
nejprve jsem ho měla připojený na notebooku a měla jsem podobný problém jako
nyní. Že mi přicházely maily a prostě odeslat jsem nemohla. S kamarádem jsme
pátrali též a psali smtp server odchozí pošty UPc a nic nešlo. Ažpotom jsme
napsali smtp server quick.cz jak jsem si nyní v notebooku ověřila. Ten ovšem
nemám připojený k internetu, nemám router, takže ale ověřila jsem si v
notebooku, že skutečně bylo nutné zadat do serveru odeslané pošty
smtp.quick.cz, nikoli iol.cz, jak z neznámého důvodu tam jsem měla a jak
semi to přepsalo. Tak jsem to opsala jako to mám v notebooku, ukončila jsem
i outlook a opět spustila a problém trvá nadále. Takže vyzkoušela jsem i zde
tolikrát zmiňované chello, leč též bezvýsledně. Přepsala jsem to zpátky na
quick, jak jsem to měla na notebooku, který jsem připojila na UPC od 28.
července mám tento internet. A do včerejška šlo všechno v naprostém pořádku,
nic jsem nikde nepřenastavovávala, ani nepřepisovala zkrátka nic. To, že se
to přepsalo na iol.cz to se stát může, ale proč to tedy nefunguje nadále?
Zapamatovat heslo i to ostatní v notebooku mám též stejné jako zde. Takže
jemožné, že mohou mít chybu na serveru na quicku. Tak ještě jednou mockrát
díky všem za rady a pomoc, vážím si toho, jen to zatím stále nejde. A vím,
že jsem právě byla nedávnopřipojená i na jiném internetu bezdrátové síti s
notebookem a tam maily chodily v naprostém pořádku. A do včerejška jak jsem
psala na stolním PC též. Tak děkuji i mé kamarádce, že mail přepošle. Tak
jen píši, že jsem vyzkoušela vše, leč marně zatím. Tak přeji hezký den,
Martina Ribárová.era. Martina Ribárová.