[Fanda] preposielam imeil za kamarátku ktorá je tu na konferencii

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Neděle Listopad 8 18:11:08 CET 2009

Nene, jen smtp.chello.cz
je možné, že tam má nastaveno, aby se ověřovalo jméno a heslo, to je u
upc bezpředmětné, ať si to vypne, není to potřeba.

Mirek P.S. Ale takový fake, co jsem zde před chvílí vyplodil, to se
tedy doopravdy kaju.

> Ano, ta slečna má upc, takže mail.chello.cz

>>> podvečera. Martina Ribárová.