[Fanda] preposielam imeil za kamarátku ktorá je tu na konferencii

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Neděle Listopad 8 18:08:09 CET 2009

Mea culpa, omlouvám se, v zápalu pomoci jsem se utnul a to tedy hodně.
Tohle se mně dlouho nestalo. Omlouvám se. Samozřejmě, že pokud je
napojena na UPC, bude mít odchozí server smtp.chello.cz a ověřování
vypnuto. Mirek

>  Zdravím
> A jenom citace z úvodního e-mailu pisatelky
> (začátek citace)
> Přitom ale sice mám internet UPC, ale adresu mailovou mám na
> serveru O2, tedy quick.
> (konec citace)
> Takže rozhodně musí mít SMTP nastaveno dle poskytovatele, tedy UPC, a to je
> jestli se nepletu Chello. Karel H.

>>> podvečera. Martina Ribárová.