[Fanda] preposielam imeil za kamarátku ktorá je tu na konferencii

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Neděle Listopad 8 17:53:34 CET 2009

Ahoj Peter, odkdy funguje smtp.chello.cz i z jiných sítí? Jejich edge
je snad přístupné jen pro jejich zákazníky, nebo se mýlím? Přiznám se,
že jsem nehledal, odepisuji real time. Mirek