[Fanda] preposielam imeil za kamarátku ktorá je tu na konferencii

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Neděle Listopad 8 17:47:51 CET 2009

Zdravím, ano, musí tam mít krom ověřování i správnou adresu smtp
serveru, která je od poskytovatele připojení, v tomto případě quick.
Určitě by se dalo vygooglit, jaký server quick používá, nejspíše
smtp.quick.cz

Má-li tam něco jiného, chodit jí to nebude. Mirek