[Fanda] preposielam imeil za kamarátku ktorá je tu na konferencii

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Neděle Listopad 8 17:36:39 CET 2009

Zdravím, ale to se tu rozebíralo už hodněkrát, slečna má špatně
nastavený odchozí smtp, který vyžaduje autorizaci. Nejspíše špatně
přepisuje heslo, které sestává s malých i velkých písmen a čísel.
Pomocí schránky správně zadat heslo a až to projde, tedy, bude to
funkční, zatrhnout, aby si heslo pamatoval. Pak už se nebude muset
zadávat. Mirek