[Fanda] preposielam imeil za kamarátku ktorá je tu na konferencii

zuzana filipova zuzafi na gmail.com
Neděle Listopad 8 17:28:44 CET 2009

Zdravím,
    prečo preposielam imeil ja za kamarátku dočítate sa nišie.ďakujem z
pozdravom Zuzana.

    Zdravím všechny na Fandě a obracím se na Vás s následujícím problémem.
Od včerejšího ránami nejdou odesílat maily. Mám outlook express, žel ale
nevím jakou verzi. Mailovou adresu mám na quicku, nyní už se to jmenuje O2.
Maily přichází normálně v pořádku, ale při odesílání mi vyskočí políčko s
přihlašovacími údajy jako je uživatelské jméno a heslo. A když zadám heslo a
dám OK, skočí to do toho políčka znovu. Když dám storno, tak mi to dá
hlášku, že při zpracovávání požadovaných úkolů došlo k několika chybám. Aje
tam podrobnosti a skrýt. V nástrojích, účty a vlastnosti v kartě servery mám
toto: Typ serveru příchozí pošty POP3, příchozí pošta POP3)pop3.quick.cz,
odchozí pošta SMTP smtp.iol.czpak je heslo a zapamatovat heslo zatrženo,
přihlašovat se zabezpečeným ověřováním hesla je odškrtnuté, server požaduje
ověření zatrženo,,pak je nastavení, OK, storno a použít a pak zase karty.
Tak jsem vypsala co mám tam v té kartě servery nastaveno. Kdyby k řešení
mého problému bylo ještě něco potřeba dodat, tak napište a moje kamarádka
Vám to opět přepošle. Mockrát díky předem všem za případné rady a pomoc.
Téžje ještě možné, že na serveru mají nějakou chybu. Když jsem ovšem volala
na bezplatnou linku O2, tak mi bylo řečeno, že pokud nemám jejich připojení
ADSL internet O2, nemohou mi pomoci. Přitom ale sice mám internet UPC, ale
adresu mailovou mám na serveru O2, tedy quick. Tak se obracím o radu na
Fandu. Myslela jsem, že se alespoň na O2 dozvím, zda nemají třeba oni
nějakou chybu na serveru, leč ani toto jsem se nedozvěděla. Třebaněkdo z Vás
přihlášený na Fandovi má též mailovou adresu na quicku, tak třeba má obdobný
problém jako já. Ještě jednou předem všem moc děkuji aloučím se s přáním
hezkého nedělního podvečera. Martina Ribárová.
icq257322982

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 4584 (20091108) __________

http://www.eset.sk