[Fanda] Vypalování

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Neděle Listopad 8 16:43:19 CET 2009

Zdravím Tě, pokud se jedná o sadu souborů, které nemusí být společně
spolu, rozděl si je na dvě dvd třeba v Total Commanderu do dvou složek
a to vypal. Jedná-li se o video dvd, můžeš použít program dvd shrink a
udělat z toho dvd5. Zhorší se ale kvalita videa, zvuk zůstane stejný.
Dvouvrstvá média jsou osmkrát dražší, tak to zvaž. Mirek