[Fanda] Fifa 2010

Angellko21 lukas86.kakara na seznam.cz
Neděle Listopad 8 16:27:13 CET 2009

Přátelé,jistě všichni znáte hru Fifa 2010 od firmy EA sports.Nyní vám
přináším opět ukázku přímo ze hry.Jedná se o zápas První FC Brno proti
Spartě Praha.Ano,slyšíte dobře,v této hře je totiž česká Gambrinus liga a to
je pro našince moc dobrá správa.Určitě se mě teď budete ptát na to,jak se to
dá hrát,jestli je to dostupné a jaké má hra systémové požadavky.Rád
odpovím.Hrát se Fifa 2010 dá krásně.Musel jsem si nastavit samozřejmě nějaké
věci jako obtížnost či ovládání,automatické přihrávky vypnout,kličkování a
napadání,ale po tomto nastavení už se lze směle pustit do samotného
zápasu.Tento bude trvat dvacet minut,takže poločas po deseti minutách.Hraju
za Brno a vyhrál jsem 3-1.Hra je kompletně v češtině,takže i komentátor.Zde
se Jaromír Bosák a Petr Svěcený narozdíl od minulých ročníků celkem
vyznamenali a už nemají takové prupovídky,které do fotbalu moc nepatřily.Ale
nějaké se zde také najdou.Co se týká systémových požadavků,hra není tak
náročná,jak by se na první dojem mohlo zdát.Já sám ji spustím na notebooku
se systémem XP professional,2 GB ram,procesor 1,83 ghz dvoujádrový a
grafickou kartou 256 mb Atiradeon X1700.Já sám jsem si hru nastavil na
klávesnici tak,že přihrávku obstarává písmeno es,střelu dé,sprint dvojité
vé,zkluz mezerník,lob je áčko nebo vysunutí křídel éčko.Lze si nastavit i
dalíš jako klamavý pohyb,ale to my nevidomí v praxi ani nemůžeme
využít.Nemusím zmiňovat,že hru mám na nejlehčí obtížnosti.:)Mnozí nevidomí
si netroufnou tyto hry sportovní hrát,ale myslím,že je to škoda.Musíme mít
samozřejmě trpělivost a i určité zkušenosti s těmito hrami a hru hrát na
sluchátka.Doporučuji i ukázku na sluchátka,abyste slyšeli právě zvuk
balónu,který někdy diváci přehluší.Co ještě říci na závěr?Snad jen pro lepší
orientaci ještě hráče,za které budu hrát já,když byste neznali Brněnskou
sestavu a i pro lepší orientaci.Takže já hraju za:
Rabušic,Došek,Dvorník,Lira,Trousil,Dřížďal,Polách,Mareček.Myslím,že další
hráče to ani nekomentuje z mého týmu.Tak příjemný poslech,přátelé.Odkaz:
http://www.sendspace.com/file/8ujo74

Lukáš Kakara