[Fanda] spamfilter na gmaily

ondrej rosik ondrej.rosik na gmail.com
Neděle Listopad 8 06:37:47 CET 2009

Ja ho to aj priebežne učím, problém je v tom, že musím liezť do web
rozhrania, čo sa mi nie vždy chce (nikeedy na to zabudnem...). Ak by sa
tie maily sťahovali do thunderbirdu, tak by to bolo jednoduchšie, vieš
toto nejako docieliť? Používam pop3, cez imap sa sťahujú aj správy z
priečinka spam?

--
     Ondrej