[Fanda] Win 7 prvé dojmy

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Sobota Listopad 7 22:24:32 CET 2009

Dobrý den,

Thundebird je dost podobný Autluk expresu, alespoň na první pohled. Já
používám Ms Autlook
2003 a jsem s ním spokojen. U mozily je trochu nepříjemné to, že když píšete
mail a chcete si přečíst co jste napsal musíte vypnout virtuální kurzor. Za
předpokladu, že používáte Jaws nevím jak je toto řešeno u jiných odečítačů.
K tomu nechť se vyjádří jejich uživatelé a dodavatelé.

S přátelským pozdravem
Jan Danko
E-mail: danko na braillnet.cz

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Pavel Ondra
Odesláno: 7. listopadu 2009 22:09
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] Win 7 prvé dojmy

Ja reaguji na dotaz o mailovych klientech. Podle meho nazoru je outlook, at
uz 2003 nebo 07 zbytecne velky a funkcemi preplneny program, nikdy jsem
outlook rad nemel. Takze bych radeji bral tu mozillu. Jen je teda skoda, ze
kdyz uz do tech win seven mailovy klient nedali, ze se neda nekde zvlast
stahnout outlook express, ten mam ze vsech klientu nejradeji.
Pavel.