[Fanda] Jak se nastavi poradi stranek v postrannim panelu na Google - Weby

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Sobota Listopad 7 19:59:59 CET 2009

Ahoj, Fandové,
nevíte někdo, jak se na webových stránkách, tvořených v aplikaci
Google - Weby, nastavuje - řadí stránky v postranním panelu? Nemyslím
přesouvání, ale pouze jejich pořadí na dané úrovni.
V této souvilosti bych si Vás dovolil pozvat na tyto své stránky,
které se zabývají hononymními (stejnými) nebo velmi podobnými
vlastními jmény v názvech měst, obcí a jejich částí, řek nebo potoků a
to vše i přes hranice států a přes oceán. Najdete je na adrese
http://sites.google.com/site/stejnajmena
Kdybyste měl někdo nějaký další nápad, tip na doplnění stránek, budu
rád, když mi o něm dáte vědět na milosmid na volny.cz .
Přidám ještě úvod k těmto stránkám:
Úvodem k stejným jménům

Už jste slyšeli o tom, že kromě Prahy jako našeho hlavního města,
existuje i Praha kopec v Brdech, Praha jako malinká zastrčená obec u
Lučence a další Prahy založili naši krajanští emigranti v USA?
Podobná stejná označení bych na těchto stránkách představil.
Je jich asi hodně - více než si myslíme, protože jenom když jsem se
porozhlédl po názvech svého rodiště a bydliště (Kyje, Aloisov ...
Rokytka), zjistil jsem, že opravdu mají jmenovce a nejen to ... tahle
stejnojmenná místa mají i náhodně i zcela logicky historicky mnoho
věcí společných.