[Fanda] spamfilter na gmaily

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Sobota Listopad 7 18:46:56 CET 2009

Ahoj,
Ja by som skôr odporučil pokúsiť sa gmail filter postupne vytrénovať.
Každu správu je možné označiť ako spam alebo nie ako spam.
Ak dostatočné množstvo falošne zaradených správ označíš, verím, že spam
filter sa z toho poučí.
Ja používam gmail v thunderbirde cez Imap a toto školenie spam filtra
funguje už aj vtedy, ak si správu z priečinka spam presuniem do
doručenej pošty a pod.

PV

Dňa 7.11.2009 18:39, ondrej rosik  napísal: