[Fanda] spamfilter na gmaily

ondrej rosik ondrej.rosik na gmail.com
Sobota Listopad 7 18:39:03 CET 2009

Už som nad tým rozmýšlal. Teoreticky ak gmailu poviem, že každá správa,
ktorá v poli "od" obsahuje znak @ nie je spam, mohlo by to pomôcť. lenže
v druhom kroku neviem nájsť položku, ktorá by mu to jasne dala najavo,
je tam len:
Pri prijatí správy spĺňajúcej kritériá tohto vyhľadávania:

*Preskočiť položky v schránke*(Archivovať)
*Označiť hviezdičkou*
*Použiť označenie:*
*Poslať ďalej komu:*
*Odstrániť*
pričom v časti označenie je len práca, potvrdenia... Viete proadiť, kde
nájsť možnosť, aby nezaradil správu do spamu?

--
     Ondrej