[Fanda] Stolni internetove radio.

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Sobota Listopad 7 18:32:09 CET 2009

Taky si myslím, že stolní internetová rádia nejsou moc k nevidomým
přívětivá. Takže je jedině možnost taková rádia poslouchat přes počítač nebo
ještě ve větším pohodlí přes mobil, kde ale moc těch ozvučených přehrávačů
není, myslím teď pod systémem Symbian. Tam vím jen o Munduradio, který je
celkem dobře ozvučený. Zdraví Michal.
----- Original Message -----
From: "Michal Raclavský" <michal.raclavsky na tiscali.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, November 07, 2009 4:56 PM
Subject: Re: [Fanda] Stolni internetove radio.

Zdravím,
nechci dělat paniku, ale mohlo by to být co se stalo před několika lety mě,
že mi totiž podobným způsobem se generovaly nějaký temp soubory a bylo to
zalezlý v memory boot sectoru, takže při restartu se to tam dohrálo. To mi
tam tenkrát propustilo AVG 7.0 tak jsem vyzkoušel taky chváli Avast, ale
nakonec mám koupený Nod a vše je ok.
Michal