[Fanda] Vyháníme havěť

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Sobota Listopad 7 17:05:54 CET 2009

Zdravím, mohlo by se to vracet ze Systen Volume Information. Nevím,
ale, zda je tato záloha i ve Vistách. V XP to tak je. Tam pomůže leda
odvirovat v nouzovém režimu.
Budu citovat oddíl z www.viry.cz "Pokud je aktivní funkce OBNOVA SYSTÉMU,
havěť může "vylézat" ze složky System Volume Information (_RESTORE).
Je potřeba vypnout funkci OBNOVA SYSTÉMU (viz. níže). Odtud může systém
automaticky obnovovat soubory - bohužel i v infikované podobě."
Zkuste si nastudovat starý dobrý návod zde:
http://www.viry.cz/go.php?p=viry&t=clanek&id=2
Přeji úspěšné "vyhnání" i bez Benešových dekretů :-o

Mirek