[Fanda] Fw: co na trojany?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Sobota Listopad 7 15:38:17 CET 2009

Ahoj,
těch online scannerů je více, já bych zkusil ještě
http://www.virustotal.com
nemám to sice osobně odzkoušeno, ale je tam tuším asi 10 scannovacích
motorů, které mašinu proklepnou, ale nevím, jak je to uživatelsky
přístupné pro nevidomého.
Pak mě ještě napadá, zda by nestačilo prostě podsložku Temporary
Internet Files vyprázdnit, pokud by to za běhu Windows nešlo, tak v
nouzovém režimu, ale tam to bude chtít někoho koukavého, popřípadě
experimentuješ-li s Ubuntu, tak z něj.
Škoda, že nepíšeš o jakého trojana jde, resp. jak ho antivir označil,
dalo by se pak leccos dohledat.
Martin.