[Fanda] co na torjany?

Sobota Listopad 7 14:47:45 CET 2009

Ahojte,
neustále mi tu vyskakuje antivirák na trojana. Keď to dám odstrániť po čase
mi zas vyskočí, že sa chce spustiť škodlivý kód a ponúkne akcie,. Dala som
presunúť do karantény, dala som vymazať, dala som vymazať po štarte a nič,
dala som ešte aj kontrolu pred štartom systému. je to falošný poplach?
Skúšala som program jednorázový Malware bites anty malwave a nič ennašiel.
Čo sa dá ešte použiť? Ak je to falošný poplach ako s tým zatočiť? Ani
stránka Panda security, ktorá má voľné scany pre domáce pc nenašla tento kód
nezabrala.,
Aké voľne šíriteľné nástroje sa dajú ešte použiť, prípadne ako ten divný htm
súbor zmazať? Tá cesta je
KONTAKTY:
WEB: luthy.webranet.sk
RSS: http://luthy.webranet.sk/feed/