[Fanda] pád XP

Vojtěch Šmiro artez1 na tiscali.cz
Sobota Listopad 7 14:18:59 CET 2009

Zdravím. A mohl by to nějak udělat i nevidomý člověk?
Vojta.
----- Original Message -----
From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, November 06, 2009 11:55 PM
Subject: Re: [Fanda] pád XP

Honzo,

jako první krok bych zkusil nabootovat z instalačního CD Windows XP do
recovery console, a pustit na ten disk normálně obyč chkdsk -- zhruba
80% podobných případů souvisí s chybou souborového systému v oblasti
souborů registru, kterou stačí takto triviálně opravit a Windows opět
najedou.

Dobrou noc.

Michal Jungmann