[Fanda] mp3 gain

Daniel Sobota daniel.sobota na nextra.sk
Pátek Listopad 6 21:19:03 CET 2009

zdravim,
Podobny program je mp3trim, ale nejak mu nefunguje stromove spracovanie
suborov. Pozor pri vyrovnavani hlasitosti, aby neboli nejake silne
lupance napriklad mikrofonu, pretože podla najvyssej krivky sa posudi
vyrovnanie hlasitosti. To iste je co sa tyka napriklad sumu mikrofonneho
vstupu. Ale myslim, ze v nastaveni je nejake este rozsirujuce
nastavenie, ktorym by sa malo dat co to skorigovat. Nepamatam si uz a
ani momentalne nemam nainstalovani mp3gain, ale viem, ze sa s nim dalo
vcelkom dobre pohrat.
S pozdravom
Dano