[Fanda] pád XP

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Pátek Listopad 6 21:18:33 CET 2009

Zdravím,
no, on si prý povolá nějakého "levného" technika. Na tom druhém oddíle má
právě i nějaká zálohovaná data. Trochu i vidí, Nemůže se dostat nikam. Po
vybrání čehokoli se to pravděpodobně zhroutí? nebo zasekne, to už jsem se
neptal.
Honza

----- Original Message -----
From: "Peter Nedorost" <peter.nedorost na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, November 06, 2009 9:02 PM
Subject: Re: [Fanda] pád XP

zdravím,
pokial je ten disk už rozdelený, tak žiaden problém, môže si na druhú
partíciu všetko prekopírovať v núdzovom režime, ak by sa nedostal ani do
núdzového režimu, tak nabootovať do nejakej live distribúcie linuxu s
grafickým rozhraním, s ktorou môže robiť človek, ktorý tento systém v živote
nevidel, sú aj nejaké windowsy, ktoré sa dajú priamo nabootovať z nosiča.
Takže vymontovávať disk mi príde dosť zbytočné.
s pozdravom Peťo