[Fanda] chybejici za

Daniel Sobota daniel.sobota na nextra.sk
Pátek Listopad 6 21:09:33 CET 2009

Zdravim,
Niektore verzie ovladacov mali problem, ze obcas nenabiehal zvuk, bud po
starte, alebo po prebudeni. pozor, je ptreba stiahnut najnovsi ovladac a
k spravnemu modelu. Pred samostatnou instalaciou by bolo vhodne
nefunkcny alebo poskodeny ovladac korektne a docista odstranit zo
systemu. Takze vycistit registre ...
Mnoho uspechou praje
Dano