[Fanda] pád XP

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Pátek Listopad 6 20:12:16 CET 2009

Zdravím,
dnes se na mne obrátil kamarád, že se mu nepodařilo spustit PC. Včera to
normálně vypnul. Má prý rozdělený disk  o velikosti 160 GB, jestli jsem
správně pochopil, tak ta část se systémem je/byla dost plná. Dnes se
nepodařilo nastartovat wokna. Po pádu se objevila nabídka výběru spustit
běžným způsobem, spustit poslední známou konfiguraci a spustit v nouzovém
režimu. Dál se mu to v podstatě nezadařilo dostat. Já osobně se domnívám, že
to bude muset přeinstalovat, nepletu se? Má net přes ADSL a antivir prý
Avast.
Jedině se to prý poprvé chtělo nějak korigovat soub systém, zjevně scandisk
a jestli defrag? Potom, Zřejmě ale po tomhle při restartu se to stejně
nepodařilo. Zatím nevím, jestli bude chtít vymontovat disk a pod. V zásadě
bych mu mohl pak přes USB adaptér z toho disku vytahat aspoň data.
Díky za tipy
Honza