[Fanda] winamp 5.56

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Pátek Listopad 6 17:39:10 CET 2009

Zdravím,
v rámci lehkého chaosu s různými multimediálními soubory používám vícero
přehrávačů. Jako asi trochu nostalgie je  v tom seznamu i winamp.  V jeho
nejnovějších verzích jsem zaregistroval, že už nějak nedokážu ho vypnout z
klávesnice. Při prohlídce kláv. zkratek v možnostech jsem ani tuhle položku
nějak nenašel. Dělám to blbě?
Do tady tolik opěvovaného foobaru 2000 stále nějak nemám odvahu chodit. Ten
systém pluginů mi v tomhle případě, trochu nahání hrůzu. Před rokem a půl
jsem si s tím nějak laboroval, a žel mi to moc nesedlo. Teď už se toho
bojím.
Zdraví Honza