[Fanda] Hlasy Realspeaku bolo Hlasy

Pátek Listopad 6 14:01:26 CET 2009

> A dají se někde sehnat tyto hlasy jako demo a nebo texty načtené těmito hlasy?

Výrobce JAWSu k uvedeným hlasům DEMO nenabízí, ukázky jednotlivých
hlasů si můžete poslechnout na již zmiňované stránce

http://www.freedomscientific.com/downloads/RealSpeak-Solo-Direct-Voices/RealSpeak-Solo-Direct-Downloads.asp

z hlediska výslovnosti či kvality řeči se tyto dvě verze (RealSpeak
SOLO pro SAPI5 a RealSpeak SOLO Direct) nijak zásadně neliší, rozdíl
je pouze ve způsobu napojení a rychlosti odezvy.

S pozdravem

Michal Jungmann