[Fanda] Hlasy Realspeaku bolo Hlasy

Vojtěch Šmiro artez1 na tiscali.cz
Pátek Listopad 6 13:38:57 CET 2009

Zdravím. A dají se někde sehnat tyto hlasy jako demo a nebo texty načtené
těmito hlasy?
Díky Vojta.
----- Original Message -----
From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, November 06, 2009 1:31 AM
Subject: Re: [Fanda] Hlasy Realspeaku bolo Hlasy

> že rôzne hlasy známeho balíka realspeak, ktoré bolo treba v minulosti
> dokupovať k Jawsu

V Česku je pro JAWSu verze 8 a 9 jeden jazykový balíček, obsahující
zhruba osm až deset RealSpeak SOLO hlasů pro rozhraní SAPI 5, k
dispozici zdarma jakou součást licence JAWSu. U nových licencí je
příslušné instalační CD zasunuté v pravé kapse originálního obalu, v
případě upgrade na verzi 8 či vyšší, dodaného pouze elektronickou
cestou, si může uživatel instalační CD vyžádat prostřednictvím svého
dodavatele. Přehled jednotlivých balíčků posílám níže v mailu; k novým
licencím je -- není-li požadováno jinak -- standardně dodáván balíček
Eastern European / Far East, obsahující mimo jiné ruský a polský hlas.

Dobrou noc.

Michal Jungmann

Jazykové verze syntézátoru RealSpeak SOLO pro odečítací program JAWS
(vydání červen 2007)

English / Spanish #330457-007
American English, Jill+Samatha+Tom
Australian English, Karen+Lee