[Fanda] modem a neštandartný USB kábel

ondrej rosik ondrej.rosik na gmail.com
Čtvrtek Listopad 5 21:23:44 CET 2009

Pekný večer,
Mám  nasledujúci tak trochu netradičný problém:
  Mám modem značky Huawei, ktorý sa k počítaču pripája USB káblom, ktorý
má ale na strane počítača dve koncovky. Jedna na prenos dát a druhá na
nabíjanie samotného zariadenia. Myslíte, že sa dajú takéto káble niekde
zohnať (mne sa to zatiaľ nepodarilo), alebo je to ich výmysel, teda že
sa to dodáva len s modemami Huawei? Ide o to, že som ten kábel pri
prenášaní asi nejako zalomil, prosto modem funguje len pri manipulácii s
káblom a pod. Skúsil som ho pripojiť normálnym káblom (do modemu
pasoval), žiaľ zobrazil len inicializačné okno a potom nakoniec
prehlásil, že zariadenie neexistuje. Momentálne je ten modem už týždeň v
oprave, a mňa akosi vytáča, že ten kábel vymieňajú tak dlho, tak sa
pokúšam dobudúcna zistiť, či by nebolo možné toto riešiť nejako
jednoduchšie.

     Ondrej