[Fanda] BlueTooth USB - máte někdo zkušenosti?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 5 19:23:14 CET 2009

Zdravím,
tak s tím jsem problém neměl, tedy bez BlueSoleilu. V pohodě jsem si na
mobil přes bluetooth poslal i balík s hlasem Eliška, který měl se vším
všudy asi 16-20 mb. Chvilku to trvalo, ale vše prošlo.
Martin.