[Fanda] BlueTooth USB - máte někdo zkušenosti?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 5 19:17:30 CET 2009

Zdravím,
nevím, zda jsem byl správně pochopen - já neměl na mysli žádné
hands-free, ale klasický bluetooth dongle či jak se tomu říká, zkrátka a
dobře věcičku, která mi umožní bezdrátově přenášet data mezi PC a
mobilem, abych nemusel vždy propojovat telefon kabelem. Kabel jde dosti
ztuha, asi i proto, že je neopotřebovaný a já mám vždy blbý pocit, že
odpravím POP port v telefonu, bluetooth je pro mě snazší.
Martin.