[Fanda] Bezdrátové sítě a co s nimi.

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 5 18:28:58 CET 2009

Dobrý den,

velmi dobrým zdrojem obecných informací je Wikipedia. Chcete-li se tedy
pustit do studia věcí o bezdrátových sítích, doporučuji začít na tomto
odkazu

http://cs.wikipedia.org/wiki/Bezdr%C3%A1tov%C3%A1_s%C3%AD%C5%A5

A pokračovat souvisejícími články. Pokud i pak zůstane něco nejasné,
pořád je to strejda Google, kde se na chybějící informace můžete dotázat.

Zdraví

TomVal