[Fanda] Hlasy

Angellko21 lukas86.kakara na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 5 12:59:22 CET 2009

To je nejlepší server,který zatím existuje pro nevidomé,alespoň podle
mě.Nevím,kde můžeš mít problém,protože to tu zkouším a normálně to jde.Buď
se ti objeví přímo odkaz hlasy,rar,na který klikneš a stahuje se,nebo dáš
download regullar a taky to musí jít.Opravdu netuším,kde bys mohl mít
problém.
----- Original Message -----
From: "Václav Toul" <toul.vasek na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, November 05, 2009 12:55 PM
Subject: Re: [Fanda] Hlasy

Tak na stránku se dostanu, použil jsem Peterem zaslaný odkaz, ale nestáhnu
to, jsou tam dvě tlačítka, download regularly a download highspeed a ani
jedno mě k tomu nepustí. Highspeed mě pustí jen na jakousi stránku s
nabídkou poplatků za membership.
Fakt ten server nechápu.
Václav Josef Toul
mobil Vodafone: 777 991 468