[Fanda] Bezdrátové sítě a co s nimi.

Blažkovi tonblazek na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 5 12:13:43 CET 2009

Zdravím vás, fandové. Kolem bezdrátových sítí a vůbec všeho kolem nich zde
bylo v posledním, asi tak měsíci, řečeno hodně. Padaly zde  odborné názvy:
mac adresa, i p adresa, hesla a třeba jen slovo heslo, podle mne, má různé
podoby. nějaké heslo musím vyplnit tak jak chce např. o 2, nějaké si musím
sámdo formulářů vymyslet, něco se po mě chce, když oživuji poprve modem,
abych mohl používat internet bezdrátově po bytě, nějaké heslo se po mě chce
ať už je síť zabezpečená či ne. V dalším případě mi stroj vyhrožuje, že když
přejdu na jinou síť zruším své původní automatické připojení a budu-li se
chtít znova připojit musím zase dát jakési heslo. Že je můj dotaz vcelku
primitivní až hrubě neodborný? Asi ano. Ale já se vlastně ptám až teď. Dá se
někde najít, třeba na nějakém odkazu, všechno od a až do z, prostě od
začátku až do konce o práci, připojování, odpojování, zabezpečování i
nezabezpečování bezdrátové sítě? Ty dotazy se tady tak různě objevují, jistě
i dobré či horší odpovědi na ně, ale zdá se mi, že nějaký průvodce by
neškodil. Mimochodem na mém notebooku se průvodce objevuje na více položkách
než bych si přál, ale když podle něj chvilku pracuju, tak se doberu různých
varování a pro mne i složitostí. Tak tedy: mohl-by kdokoli dát buď radu na
nějaký odkaz, nebo, vše vyčerpávající manuálek o běžných postupech při práci
s bezdrátovým připojením? Chápu, chtěl bych toho asi trochu moc, ale fakt
je, že když se vyřeší jedna věc, objeví se v této oblasti jiná a ty se pak
různě střídají a takový manuál by vyřešil jistě mnoho. Prosím, pouvažujte co
by se dalo dělat. Předem, snad ne jen za sebe, děkuji. A Blažek.