[Fanda] PC Translator

Michal Jelínek babyhirsch na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 5 10:47:32 CET 2009

Dobrý den,

> Praktické využitie internetového slovníku mi tak pripadá lepšie  hoci
zadávať slová do webového slovníka
> je pre mňa pracnejšie.

Pokud jako internetový prohlížeč používáte Internet Explorer 7 či 8,
doporučuji si přidat slovnik.seznam.cz mezi poskytovatele vyhledávání. Sám
to tak používám.

Stačí pak ve spuštěném prohlížeči stisknout CTRL+E, zadat slovo, stiskem
CTRL+šipka dolu vyvolat menu s výběrem vyhledávačů, zvolit slovník a
potvrdit. Otevře se stránka s výsledkem.

Možná to vypadá zdlouhavě, ale je to věc okamžiku.

S pozdravem

Michal Jelínek