[Fanda] bezdrátové připojení

Jevgenije zasminka na email.cz
Středa Listopad 4 20:49:12 CET 2009

ahha! zapnout bluetoth? zítra to skusím! díky moc!
----- Original Message -----
From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, November 04, 2009 8:44 PM
Subject: Re: [Fanda] bezdrátové připojení

> notebook Hp takovej ten hodně mrňavej! :-)

Pro méně chápavé: HP Compaq 2510p. :-))

Pokud ale nějaké sítě vidíte, tak je samozřejmě wifi modul zapnutý --
v opačném případě by zde byl prázdný seznam. Zapnutí/vypnutí wifi (a
zároveň bluetooth) se provádí prostředním tlačítkem na dotykové liště
(zhruba nad klávesou F5) a mělo by být zvukově indikováno.

Dobrou noc.

Michal Jungmann