[Fanda] win 7

Lubos Pintes lubos.pintes na orangemail.sk
Středa Listopad 4 19:23:33 CET 2009

Dobrý večer,
No ono to je takéto, podľavidiaceho.
Objaví sa logon screen, poviem "klikni mi na pintes". Kukavec "klikám,
ale nereaguje". Po asi 6 minútach "pýta to heslo". Tak napíšem heslo,
enter, po asi 15 minútach to zahrá takú zvučenku, hej normálne bez
nejakých "zásekov". Potom stlačím napr. win+r, otvorí sa okno spustiť,
skúšam písať program ale zdanlivo sa nič nedeje. Tak dopíšem a stlačím
normálne enter. Potom po čase sa systém spamätá a vykoná tie
"nakešované" povely čo som mu dal. Zpočiatku to bolo celkom no nie ani
že použiteľné, ale napr. sa mi podarilo doinštalovať zvukovku ktorú si
nenašiel a tuším aj niečo z windows update.
Časom sa tieto "symptómy" zhoršili a systém sa vlastne používať vôbec
nedá, nie to ešte že by NVDA rozprával, ani sa nespustí. :-)
Ako som už skôr vravel, upodozrievam graf. kartu, značka je "ATI Radeon
XPress 200M"