[Fanda] bezdrátové připojení

Středa Listopad 4 19:01:21 CET 2009

> Když už tusíť najdu, je tam napsáno že je nezabezpečená, ale když dám ok
> připojit, tak mně to na internet nepustí!

A přihlášení k dané síti proběhne úspěšně? Dostanete přidělenu IP
adresu či nikoliv? Jestliže přihlášení řádně neproběhne, může být
problém -- jak již bylo zmíněno -- ve velice špatném signálu, nebo
může být přístup do sítě zabezpečen nikoliv pomocí hesla, nýbrž na
základně kontroly MAC adresy daného počítače. Pokud se však do sítě
dokážete řádně přihlásit, dostanete IP adresu, a přesto Vám nefunguje
přístup na Internet, může být problém jak u Vás v počítači (například
natvrdo nastavená adresa proxy či DNS serveru), případně může daná síť
nabízet pouze přístup k lokálním zdrojům ("intranet"). Ve všech
případech však je IMHO nejlepší požádat o pomoc správce sítě, který
bude nejlépe vědět, jak je síť nastavena a kde je tedy nejspíše pes
zakopán...

Hezký den.

Michal Jungmann