[Fanda] stop mp3 gain

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Středa Listopad 4 10:44:10 CET 2009

Ahoj,
Prepáč ja som taký jedno stranný a nedá mi nevyužiť každú príležitosť.
Ak používaš prehrávač foobar 2000, tiež toto všetko dokáže. Dokonca
teraz v nových verziách už aj winamp podporuje analýzu replay gain.
Jediné, čo Winamp nepodporuje je modifikácia súborov. Prehrávanie na
základe replai gain info v tagoch je OK.

Dňa 4.11.2009 10:17, Vítek  napísal: