[Fanda] Zvuky ve nvda.

Úterý Listopad 3 16:12:07 CET 2009

Mirku, spíš naopak, pokud by nvda umělo např. tak jako winmonitor
indikovat pouze zvukem tlačítko či odkaz nebo editační políčko, tak je
to naopak přínosné, nevím, proč bych pořád měl poslouchat odkaz,
tlačítko, editační políčko atd, je to zdržování při procházení stránek.
Ale to už jsme u jiného tématu a stejně jak to vypadá, tohle do nvda
bohužel nezakomponují a když, tak  to bude dlouho trvat. S pozdravem
Jiří Stojaník. Ps. To je jeden z důvodů, proč mám radši winmonitor nebo
jaws, ve kterém to jde nakonfigurovat, kdešto u nvda bohužel ne.