[Fanda] Zajímavý poznatek ohledně Wintalker voice

Karel Břinda brinda na fjfi.cvut.cz
Úterý Listopad 3 21:39:49 CET 2009

Pánové,

jako moderátor bych uvítal, pokud byste v případě, kdy máte pocit, že
příspěvek do konference nepatří, psali mně osobně místo "kamenování"
autora v konferenci.

Ač se obsah zprávy může zdát někomu jako samozřejmost, pro spoustu
dalších lidí se může jednat o zajímavý tip (a ze své úrovně
pokročilosti se to pro spoustu lidí špatně odhaduje). Ono pak to
vzájemné "umravňování" je zbytečnější než ta původní zpráva a je to na
několikanásobnější počet deletů (když bych měl navázat na jeden z
e-mailů ve vláknu).

Proto vás žádám o trošku tolerance, a pokud opravdu máte chuť někomu
dát najevo, že si o něm myslíte, že je trouba (tím rozhodně nemyslím
nikoho zúčastněného, je to myšleno obecně), tak to dělejte soukromě,
nikoliv v konferenci. A pokud si o někom myslíte, že je trouba,
protože o někom řekl, že je trouba, tak to samé. A tak rekurzivně dále
:-).

Taková veselá perlička na závěr - v jedné konferenci to mají pojaté následovně:
"Zdržte se jakýchkoli osobních útoků. Diskutujte, přete se, ale
zůstaňte gentlemany (dámy prominou). Musíte-li nezbytně sdělit jinému
členovi konference, že je vůl, učiňte tak na jeho soukromou adresu,
nikoli do konference. Sami sebe můžete označit za vola i veřejně."

Pokud máte chuť reagovat na tento příspěvek směrem ke mně, tak
preferuji soukromě e-mailem, nikoliv konferencí.

S pozdravem

Karel Břinda
moderátor konference