[Fanda] Zapomenuté heslo

Jevgenije zasminka na email.cz
Úterý Listopad 3 21:39:34 CET 2009

Hezký večer!
stím heslem opravdu netuším, ale proč se to načítá pomalu je to tím, že je
to nějaka nová verze klanga! A nová verze nabíhá všem nějak pomalu!
Takže je dobrý si prozatím nechat tu starší verzi! :-)
Jevgenije!
----- Original Message -----
From: "Ivo Novák" <ivo11.novak na email.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, November 03, 2009 12:50 PM
Subject: [Fanda] Zapomenuté heslo

Zdravím,

Nějak jsem zapoměl své heslo, které jsem si dal pro automatické přihlášení
do sítě "Klango". Rád bych se zeptal, jak je možné heslo zjistit, pokud to
vůbec možné je. POpř. jak zrušit staré přihlášení a jak se eventuelně
přihlásit znovu? Podotýkám, že tu a tam mi chodila jen nějaká zpráva o
aktualizaci a podobně, nejsem členem žádných fór a komunit. S novým
přihlášením popř. změnou hesla to chci hlavně zkusit proto, že včera jsem
zvolil jakousi aktualizaci, která mi byla nabídnuta při spuštění programu
"Klango". Od té doby trvá velmi dlouho, než se aplikace spustí, uvítací
znělky trvají velmi dlouho, jako by byl problém právě s připojením do sítě
"Klango". Aktualizace, zdá se ale, proběhla úspěšně, program to tak hlásil.

Děkuji za případné rady a podněty, krásný zbytek dne přeje,

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414