[Fanda] prosba ohledně české lokalizace NVDA

ondrej rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Listopad 3 18:29:01 CET 2009

V slovenskej lokalizácii čosi také existuje, pre jaws 7 som videl
schému, ktorá sa volala veľké zvuky. Problém sa objavil hneď na začiatku
- mnohí netušili, čo tie zvuky znamenajú.

--
     Ondrej