[Fanda] Wintalker voice- vylepšený slovník

Jarek Krcmar kjarek1 na seznam.cz
Pondělí Listopad 2 12:37:29 CET 2009

Dobrý den,

dovolte mi, prosím, abych vznesl dotaz na Wintalker voice.

Zjistil jsem, že ne každé slovo je v souboru zastoupeno hvězdičkou.

Zajímalo by mne proto, která slovíčka musí být zastoupena hvězdičkou, a
která nikoli.

Jde mi o to, že také se snažím o úpravu některých slovíček, ale rád bych
věděl, kdy znak * použít a kdy ne.

Promiňte mi prosím mou neznalost.

Jarek

----- Original Message -----
From: "Vojtěch Šmiro" <artez1 na tiscali.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Cc: "Konference uživatelů programu Jaws" <jaws-l na konference.braillnet.cz>
Sent: Sunday, November 01, 2009 11:54 PM
Subject: [Fanda] Wintalker voice- vylepšený slovník

Zdravím V příloze je upravený slovník Wintalker voice. Vložte do C:\Program
files\Rosasoft\Wintalker voice oba soubory. Předpokládám, že 29. něco kilo
nikoho ještě nezabilo. Dlouho na něm pracoval můj velmi dobrý kamarád
František Špaček, nyní jsem udělal drobné úpravy. Je možné, že ještě něco
bude třeba vychytat, ale to si konec konců může každý upravit v souborech
lex* a sdct* oba soubory ve formátu DCT. A nyní odkaz:
S přátelským pozdravem
Vojtěch Šmiro.