[Fanda] nastavení domácí sítě

Zdeněk Drahoňovský drahonovskyz na volny.cz
Úterý Listopad 3 10:01:28 CET 2009

    Dobrý den.
Jak si můžu nakonfigurovat domácí síť, když v jednom z pc není průvodce
nastavení sítě pro domácnost nebo malou kamcelář?
Už mi to jednou fungovalo, ale po reinstalaci jednoho pc se to nějak nedaří
rozchodit.
Z jednoho pc do druhého vidím, ale opačně ne.
Poradil by mi někdo nějaký postup a způsob, co zkusit?
Programy eset mi nic neblokují.
Pokud jdu do položky síť microsoft/doma/pc1 a tam dám enter začne vyskakovat
hláška o nějakých oprávněních.
Viděl bych to ale právě na špatně zkonfigurovanou síť.
Neupravoval jsem ani uživatelské účty nic takového.
Děkuji za jakékoli přínosné rady od uživatelů, kteří s tímto mají zkušenost.
Protože jsem to delší dobu nedělal mohl jsem pozapomenout na nějaký detail.
Povolení sdílení a firewall windows samozřejmě povolený mám.
Přeju hezký den a předem děkuji.

Zdenek

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4567 (20091102) __________

http://www.eset.cz