[Fanda] PC Translator

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Pondělí Listopad 2 19:35:30 CET 2009

    Dobrý večer priatelia,

  obraciam sa na tých z Vás, ktorí používate slovník PC translator, prípadne ste testovali okrem verzie 2004 aj verziu 2007.
  Mám tu PC translator 2004 a naplno sa v ňom prejavuje vlastnosť, ktorú som vždy doteraz PC translatoru vyčítal, teda že pri zadaní slova v inom ako základnom tvare nedokáže slovo identifikovať a jednoducho ma v zozname slov hodí na najbližšie podobné slovo. Pritom keď navštívim stránku slovnik.seznam.cz a napíšem slovo v akomkoľvek tvare tam, výsledok sa spravidla spoľahlivo objaví. Pritom na stránke je uvedené, že dáta dodal výrobca programu PC translator.
  Prečo teda nemôžem takto úspešne hľadať slová v of line programe PC Translator? Je to verziou (mám 2004 a 2007 to už vie) alebo proste vyhľadávací algorytmus na webe je iný ako u programu? Praktické využitie internetového slovníku mi tak pripadá lepšie  hoci zadávať slová do webového slovníka je pre mňa pracnejšie.
  Ak niekto je v tomto smere rozhľadený a vie poradiť, budem rád.

   S pozdravom

     Štefan Kiss