[Fanda] mp3DirectCut

gp1 gp1 na nextra.sk
Pondělí Listopad 2 17:41:20 CET 2009

Ahoj Adelcia!

Niečo som našiel v archive.

Snád to na úvod pomôže.

Peter

Mp3 Direct cut.

Navigace

šipka vlevo - dlouhý skok vlevo (volitelný)

šipka vpravo - dlouhý skok vpravo (volitelný)

Ctrl+šipka vlevo - předchozí stopa

Ctrl+šipka vpravo - následující stopa

i - zvětšit měřítko zobrazení

o - zmenšit měřítko zobrazení

page up - posunutí zpět (volitelné)

page down - dlouhý skok vpřed (volitelné)

šipka nahoru - jdi na začátek výběru/aktuální stopy

šipka dolů - jdi na konec výběru/aktuální stopy

úpravy

del - vyjmout výběr

e - odebrat označenou stopu a vytvořit z ní výběr

b - nastavit začátek výběr = aktuální  pozice

n - nastavit konec výběru = aktuální pozice

Audio

F5 - poslechnout poslední 2s před začátkem výběru

F6 - poslechnout první 2s od začátku výběru

F7 - poslechnout poslední 2s před koncem výběru

F8 - poslechnout první 2s po konci výběru

F9 - poslechnout 2s před a 2s  po výběru jako kdyby byl už vyjmut

home - skočit na začátek

mezera - zastavit přehrávání nebo nahrávání (mezerníkem mi jde stejně tak i

pustit zastavené přehrávání

přehrávání také pustí p a zastaví s

Backspace - přehrát od pozice kurzoru nebo začít nahrávat

r - začít nahrávání nového souboru

MP3 direct cut

blok začátek b

blok konec n

přehrát blok f9

2 vteřiny před a za začátkem bloku f5 f6

2 vteřiny před a za koncem bloku f7 f8

skok na čas ctrl+p

výběr čas ctrl+l

začátek bloku šipka dolů