[Fanda] Pluginy do Mirandy

Vítek tapin na wo.cz
Pondělí Listopad 2 10:42:35 CET 2009

Zdravím,

stránka s vysvětlením, k čemu jednotlivé plug-iny do klientu Miranda-im slouží pouze v angličtině je
http://addons.miranda-im.org/
, kde jsou příslušné plug-iny rozkategorizovány do jednotlivých sekcí např. connection, chat protocols atp.

Ohledně propojení Skype-api, zde je důležité zjištění verze protokolu skype.dll v kombinaci s verzí velkého Skype. Nicméně bych doporučoval pomocí plug-inu dbeditor.dll smazat v jeho nastavení Miranda-im Skype a tím nastavit defaultně všechny hodnoty a následně celou proceduru s povolenním Skype prubnout ještě jednou. Nic jiného mě nenapadá.

Ohledně přidávání do kontaktů, zřejmě hovoříš o Skype nebo ICQ? Pokud o Skype, je nutnné autorizovat i na druhé straně a nejde-li, potom celou proceduru od odebrání přes přidání a autorizování kontaktu opakovat znovu i s příp. restartem Skype či Mirandy. Jsou situace, které nelze uzpokojivě vysvětlit, kdy veškeré laborování nejde. Pokud hovoříš u ICQ, zde postupovat taktéž, ale protože jsou pro síť ICQ používány rozličné typy klienntů od Meebo, přes Qip po velké atlasovské ICQ, tak je potíž u Mirandy se s takovýmto množstvím různých klientů vypořádat. To sebou nese za následek zejm. u Qipa, že autorizovat nelze. Je nutno si pohrát, ovšem ne vždy s kladnným výsledkem.

Ohledně zmíněných plug-inů alwaysonline a startupsound, zde popis sedí, ovšem ohledně startupsound, zde to je podle mě bazírování na prkotinách, prostě při startu Miranda-im nebude žádný zvuk, no... Je to podle mě spíše hračička než kloudnná, prakticky využitelná funkce, ale to je přirozeně věc názoru.

s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml
ICQ #: 226873151
Skype: tapin-tapin
----- Původní zpráva -----
Od: "Angellko21" <lukas86.kakara na seznam.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 2. listopadu 2009 9:46
Předmět: [Fanda] Pluginy do Mirandy

Přátelé,chtěl bych se zeptat,jestli existuje nějaká přehledná stránka,která
by vysvětlovala,na co jsou které pluginy?Například plugin Always online by
měl být na stálé připojení při zapnutí Mirandy,jestli tomu správně
rozumím?Plugin Startup sound by měl přehrát zvuk při startu,ale
nefunguje.:)A největším zádrhelem je propojení Mirandy se Skypem,kdy to
jednou jde a jednou z nepochopitelného důvodu nejde.Prosím,můžete mi nějak
poradit?Tedy ty stránky s vysvětlením pluginů si zkusím najít pomocí strýčka
googlu,ale trápí mě dvě věci.Jednu jsem již zmínil,ono propojení Skypu a
Mirandy.Fungovalo mi to a najednou to nejde a to i po té,co ve Skypu povolím
řízení jiných programů a dám povolit tento program.Jakoby to Miranda úplně
ignorovala,prostě to nic nedělá.A druhým,celkem i asi vážným problémem celé
Mirandy je přidání kontaktu,kdy se i po udělení autorizace či přidáním do
seznamu natrvalo prostě pořád ukazuje status Offline a není vůbec
autorizován kontakt,který jsem tam přidal.Nepomůže ani opětovné přidání po
vymazání a restart Mirandy.Prosím,máte nějakou radu?Mám tedy Mirandu nula
osm pět portable.
Lukáš Kakara

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4563 (20091101) __________

http://www.eset.cz